Noteikumi un Distances līgums
Šie noteikumi nosaka kārtību, kādā notiek preču pirkšana interneta veikalā www.marbona.lv (turpmāk tekstā Marbona), ko pārvalda:
Pārdevējs:
SIA INADRE
Reģ. nr.: LV40203652375
Adrese: VIkingu iela 11, Sunīši, Garkalnes pag., Ropažu novads
E-pasts: [email protected]
Tālrunis: 20897017
Interneta veikals: Marbona
Pārtikas uzņēmuma reģistrācijas Nr. (PVD): 101648
Pircējs:
Fiziska vai juridiska persona, kas veic preču iegādi interneta veikalā Marbona.
Veicot pirkumu šajā interneta veikalā, starp Pircēju un Pārdevēju tiek noslēgts Distances līgums, kas atbilst Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, tai skaitā Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un MK noteikumiem Nr. 255.
1. Preces un cenas
1.1. Visas cenas precēm norādītas eiro (EUR), ieskaitot PVN.
1.2. Pārdevējs patur tiesības mainīt preču cenas, taču tas neietekmē jau apstiprinātus pasūtījumus.
2. Pasūtījuma veikšana un apmaksa
2.1. Pasūtījums tiek veikts šajā interneta vietnē, norādot pasūtāmo preču veidu, daudzumu un aizpildot pasūtījuma formu.
2.2 Veicot pasūtījumu, Pircējs iepazīstas ar preces aprakstu un tās lietošanas, un uzglabāšanas noteikumiem.
2.3. Apmaksa tiek veikta, izmantojot Interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot Pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa viņa norādīto e- pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu, vai ar citiem norādītajiem maksājumu veidiem.
2.4. Pasūtījums tiek uzskatīts par apstiprinātu pēc maksājuma saņemšanas.
2.5. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
2.6. Pircējs ir atbildīgs par pareizas informācijas iesniegšanu - piegādes adrese, e - pasts, tālruņa numurs.
3. Piegāde un saņemšana
3.1. Preču piegāde tiek uzsākta tikai pēc maksājuma pilnas saņemšanas, ja nav panākta cita vienošanās.
3.2. Piegāde tiek nodrošināta Latvijas Republikas teritorijā un uz citām ES valstīm, ja tas norādīts pasūtījuma brīdī.
3.3. Piegādes laiks parasti aizņem 2–7 darba dienas, ja vien preces aprakstā nav norādīts citādi.
3.4. Piegādes izmaksas un piegādes laiks tiek norādīts pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
3.5. Ja prece nav pieejama, Pārdevējs par to informē Pircēju un atgriež naudu 5 darba dienu laikā.
3.6. Preces tiek iepakotas un marķētas saskaņā ar spēkā esošajiem pārtikas aprites noteikumiem, tostarp ar derīguma termiņu un uzglabāšanas norādēm.
3.7. Saņemot preci, Pircējam jāpārliecinās par tās stāvokli. Bojājumu gadījumā jāsazinās ar Pārdevēju 2 darba dienu laikā.
4. Atteikuma tiesības
4.1. Saskaņā ar MK noteikumu Nr. 255 22. punktu, atteikuma tiesības neattiecas uz pārtikas precēm, ja:
· tās var ātri sabojāties vai bojājums var rasties nepareizas uzglabāšanas dēļ,
· tās tiek piegādātas slēgtā iepakojumā, un iepakojums pēc saņemšanas ir atvērts,
· ir apdraudēta pārtikas drošība, higiēna vai kvalitāte.
4.2. Preces ar ilgu derīguma termiņu var tikt atgrieztas tikai tad, ja tās nav atvērtas, ir oriģinālajā iepakojumā, nav bojātas, un derīguma termiņš nav beidzies.
4.3. Pircējs ir atbildīgs par preču pareizu uzglabāšanu pēc saņemšanas.
5. Preču kvalitāte un garantijas
5.1. Visas preces tiek glabātas, marķētas un piegādātas atbilstoši Latvijas pārtikas aprites normatīvajiem aktiem.
5.2. Preces aprakstā ir norādīts sastāvs, uzglabāšanas nosacījumi, izcelsmes valsts un derīguma termiņš.
5.3. Interneta veikalā preču apraksti tiek veidoti pēc ražotāja sniegtā apraksta un informācijas, un var mainīties atkarībā no ražotāja veiktajām izmaiņām.
5.3. Interneta veikalā ievietotie foto var nedaudz atšķirties no produkta reālā izskata, īpaši tas attiecas uz vītināto Ibērijas šķiņķi.
5.3. Ja prece ir bojāta, Pircējam ir tiesības uz tās nomaiņu vai samaksātās summas atmaksu.
6. Personas datu apstrāde
6.1. Pircēja personas dati tiek apstrādāti tikai pasūtījuma apstrādei un izpildei, saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu.
6.2. Dati netiek izpausti trešajām personām, izņemot gadījumus, kas nepieciešami piegādes nodrošināšanai vai maksājumu apstrādei.
6.3 Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e - pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
6.3. Plašāka informācija atrodama mūsu Privātuma politikā.
7. Sūdzību un strīdu risināšana
7.1. Sūdzības iespējams iesniegt, rakstot uz e-pastu: [email protected]
7.2. Sūdzības tiek izskatītas 5 darba dienu laikā.
7.3. Strīdi tiek risināti sarunu ceļā, bet, ja vienošanās netiek panākta, Pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), vai vērsties tiesā saskaņā ar Latvijas normatīvajiem aktiem.
8. Distances līguma stāšanās spēkā un glabāšana
8.1. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu un saņēmis apstiprinājumu uz e-pastu.
8.2. Līguma saturs tiek uzglabāts elektroniski un pēc pieprasījuma tiek nosūtīts Pircējam uz viņa norādīto e-pasta adresi.